شرکت دکوراسیون داخلی ویستا افرند، نماینده و عاملیت فروش مرکزی انواع قرنیز پی وی سی و ام دی اف در تهران آماده ارائه خدمات فروش و نصب می باشد.

به دلیل نوسانات قیمت، لیست قیمت ها بصورت هفتگی به روز رسانی می شوند، لذا خواهشمند است به جهت قطعی نمودن خرید خود، حتما از مشاوره کارشناسان فروش ما بهره برده و استعلام قیمت به روز نیز داشته باشید.

برای بهره برداری از تخفیفات ویژه حتما با ما تماس بگیرید.

88430356 | 88435876 – 021

محصولبرندنوع قرنیزضخامت (میلیمتر) طول هر شاخهارتفاعفروش هرشاخه (تومان)
قرنیز7cmآ س پروفیلپی وی سی 8 3 7 68.000
قرنیز9cmآ س پروفیلپی وی سی 8 3 9 78.000
قرنیز10cmآ س پروفیلپی وی سی 8 3 10 140,000
قرنیز11cmآ س پروفیلپی وی سی 8 3 11 تماس بگیرید
قرنیز15cmآ س پروفیلپی وی سی 8 3 15 تماس بگیرید
قرنیز10cm لوکسایساتیسپی وی سی 16 3 10 205,000
قرنیز بازسازی-پی وی سی 8 3 13 210,000
قرنیزpvc/10cm لوکس/ایساتیس سادهایساتیسپی وی سی 16 3 10 267.000
قرنیزpvc/10cm لوکس حاشیه دارایساتیسپی وی سی 16 3 10 267.000
قرنیز7cmآ س پروفیلام دی اف 16 3/66 7 99.000
قرنیز9cmآ س پروفیلام دی اف 16 3/66 9 115,000
قرنیز11cmآ س پروفیلام دی اف 16 3/66 11 135,000
قرنیز15cmآ س پروفیلام دی اف 16 2/8 15 165,000
قرنیز7cmکرونوگرینام دی اف 16 3/66 7 109,800
قرنیز9cmکرونوگرینام دی اف 16 3/66 9 131,500
قرنیز11cmکرونوگرینام دی اف 16 3/66 11 158,000
قرنیز15cmکرونوگرینام دی اف 16 2/8 15 224,000
قرنیز24cmکرونوگرینام دی اف 16 2/8 24 378,000

آلبوم های قرنیز

رنگ پروفیل قرنیز با توجه به رنگ کف و قرنیز موجود، معمولا همرنگ قرنیز انتخاب می شود.

اما گاهی اوقات با توجه به طراحی انجام شده و یا سلیقه مخاطب، به کار بردن رنگ هایی کاملا متضاد مانند سفید، طوسی و مشکی نمایی کاملا متفاوت و جذاب ایجاد می کند.

قرنیز پی وی سی PVC سفید

قرنیز داکتی pvc

قرنیز پی وی سی داکتی در شاخه های به طول 2/80 متر در اندازه های 7 و 9 سانتی و با انواع رنگ قابل تولید است. همه کد رنگ های بالا همرنگ با کفپوش مربوطه قابل تولید و ست کردن باهم می باشد و همانطور که مشاهده کردید خاص ترین رنگ های قرنیز قابل تولید و ارائه است.

لازم به ذکر است قیمت قرنیز های پی وی سی ساده و طرح ورساچه با هم متفاوت می باشند.

رنگ قرنیز با توجه به رنگ کفپوش موجود، معمولا با 2 یا 3 درجه اختلاف رنگ انتخاب می شود. اما گاهی اوقات با توجه به طراحی انجام شده و یا سلیقه مخاطب، به کار بردن رنگ هایی کاملا متضاد مانند قرنیز سفید با کفپوش طرح چوب نیز، نمایی کاملا متفاوت و جذاب ایجاد می کند.

انواع پروفیل قرنیز

میت (انتهایی)

شرکت ویستا افرند-فروش و نصب انواع پروفیل قرنیز پی وی سی و ام دی اف

اسکوتی

شرکت ویستا افرند-فروش و نصب انواع پروفیل قرنیز پی وی سی و ام دی اف

تاشو

شرکت ویستا افرند-فروش و نصب انواع پروفیل قرنیز پی وی سی و ام دی اف

گرده

شرکت ویستا افرند-فروش و نصب انواع پروفیل قرنیز پی وی سی و ام دی اف

لب پله

شرکت ویستا افرند-فروش و نصب انواع پروفیل قرنیز پی وی سی و ام دی اف

لبه

شرکت ویستا افرند-فروش و نصب انواع پروفیل قرنیز پی وی سی و ام دی اف

میانه

شرکت ویستا افرند-فروش و نصب انواع پروفیل قرنیز پی وی سی و ام دی اف

انواع قرنیز PVC

قرنیز پی وی سی دیوار قطعاتی هستند که معمولاً در محل تلاقی دیوار و کف سازه قرار می گیرند و می توانند محل اتصال این دو را کاملاً بپوشانند. اهدافی که برای نصب آن ها وجود دارد معمولاً حفاظت از ساختار مسطح دیوار است اینکه دیوار ها در برابر اجسام خارجی تحت برخورد و یا آسیب قرار نگیرند. اگرچه قرنیز دیوار در قسمت پایه سازه نصب می شوند اما به جهت ضخامت ایده آلی که دارند می توانند سطح تماس اجسام ایستا در داخل منزل را با سطح دیوار جدا کنند.

تصور کنید که قصد استفاده از یک کمد چوبی نسبتاً بزرگ را در خانه خود دارید در نبود قرنیز دیوار این وسایل با کوچکترین اعمال نیرو می تواند با سطح دیوار تماس داشته باشند که قطعاً این حالت منجر به بروز خوردگی، خط و خش و یا سایر آسیب‌ ها در دیوار خواهند شد. از طرفی در ارتقاء سطح زیبایی محیط منزل نیز تاثیر بسیار زیادی دارد. عموماً جنس و متریال ساخت سطوح کف با دیوار ها کاملاً متفاوت است. در نتیجه این نوع ناسازگاری باعث می شود تا در سطح تماس میان این دو المان یعنی دیوار و کف یک فاصله یا گپ (gap) ایجاد شود که نمای داخلی منزل را از حالت ایده آل و مطلوب خارج می کند. با استفاده صحیح از قرنیز ها می توانیم این مشکلات را به طور کامل برطرف کنیم البته این ها بخشی از ویژگی های اینگونه از قطعات ارزشمند می باشد.

قرنیز PVC اکثرا در ارتفاع 7 ، 9 و 11 سانتی متری در بازار ایران موجود می باشد. انواع قرنیز های پی وی سی ساده، طرح ورساچه، طرح چوب و طرح سنگ معمولا با ضخامت 8 میلی متری تولید می شوند که نوع 9 سانتی متری آن ها، بیشترین استفاده را دارد. مقاومت بالای قرنیز PVC در مقابل رطوبت از مزایای عمده آن می باشد. در ادامه هر کدام از موارد ذکر شده را به صورت جداگانه، واضح و شفاف توضیح می دهیم تا دید بازتری نسبت به این قطعات داشته باشید. پس با ما همراه باشید.

قرنیز PVC توپر

قرنیز  PVC توپر که نام دیگر آن قرنیز پلی استایرن می باشد، پس از نصب، ظاهری شبیه به قرنیزهای MDF و چوبی دارد، با این تفاوت که کمی براق تر و درخشنده تر است. از مزایای این نوع قرنیز می توان به قابل شستشو بودن، عدم ایجاد گرد و غبار ناشی از برشکاری در هنگام نصب، عدم پریدگی و آسیب دیدن گوشه ها پس از نصب، اشاره کرد. طول هر شاخه از این نوع قرنیز و متعلقات 2.80  تا  3 متر و ضخامت آن 5 یا 8 میلی متر است.

یکی از پرطرفدار ترین رنگ های قرنیز پی وی سی، رنگ سفید یکدست و بدون رگه آن است که شاید در کمتر جائی ارائه شود، اما در شرکت ویستا افرند، در هر 3 اندازه 7، 9 و 11 سانتی قابل ارائه است.

قرنیز PVC تو خالی (داکتی)

این نوع قرنیز دارای فضای خالی در قسمت پشت می باشد که معمولا برای عبور دادن انواع سیم و کابل کاربرد دارد و شیوه نصب آن نیز متفاوت است؛ به این صورت که ابتدا شاسی پشت قرنیز روی دیوار نصب و سپس قسمت اصلی قرنیز با فشار روی شاسی سوار می شود. قرنیز ها مجددا به راحتی قابل جدا شدن می باشند و در صورت نیاز می توان آن ها را از شاسی جدا کرد و پس از عبور سیم یا کابل جدید، مجددا در جای خود نصب کرد. تفاوت دیگری که قرنیز های پی وی سی تو خالی با سایر قرنیز ها دارند در نحوه اتصالات آن ها در گوشه ها و محل های برش می باشد که با یک قطعه زانویی مانند به هم متصل می شوند.

این نوع قرنیز ها در ساختمان های لوکس امروزی بسیار پرطرفدار می باشند و در شرکت ویستا افرند نوع داکتی با داشتن 3 قسمت برای عبور داکت در انواع رنگ بندی بسیار متنوع موجود می باشد.

ابزار دکوراتیو پلی استایرن

قرنیز و ابزار ها از جنس های مختلفی تولید می شوند مثلا ابزار دکوراتیو پلی استایرن و قرنیز که یک متریال پر مصرف و محبوب در دکوراتیو منزل می باشد، از یک نوع پلیمر مصنوعی که به آن پلاستیک فشرده هم می گویند ساخته می شوند که دوام و انعطاف پذیری خیلی بیشتری از قرنیز های پی وی سی pvc دارند البته قرنیز های دکوراتیو پلی استایرن یک امتیاز مثبت نسبت به قرنیز های pvc دارند و آن هم این است که قرنیز های پی استایرن توپر هستند ولی قرنیز های پی وی سی توخالی هستند و توپر بودن قرنیز های پلی استایرن باعث مقاومت بیشتر آن ها می شود.

قرنیز ها در قسمت پایین دیوار ها نصب می شوند و استفاده کردن از این قرنیز ها نمایی بسیار لوکس و زیبا را در محیط مورد نظر ایجاد خواهند کرد و جنس آن ها بیشتر از پلی استایرن، پی وی سی pvc ، ام دی اف mdf ، چوب طبیعی، سنگ و… می باشد و هر کدام از آن ها را می توان با توجه به رنگ پوشش کف، رنگ دیوار ها و یا نوع طراحی دکوراسیون در محیط های مختلف اجرا کرد.

از نظر رنگ و طرح تنوع بسیار گسترده ای برای آن ها وجود دارد مثلا از انواع قرنیز های ساده با رنگ های سفید، مشکی، طوسی، فندوقی و… تا انواع قرنیز های طرح دار مانند طرح ورساچه، طرح چوب، طرح سنگ و… موجود است و هر کدام از این رنگ و طرح ها طرفداران خاص خود را دارند. یک نکته جالب وجود و آن هم این است که طرح ورساچه فقط روی قرنیز های پلی استایرن و قرنیز های پی وی سی pvc اجرا می شوند.

تفاوت قرنیز ام دی اف با قرنیز پی وی سی

قرنیز پی وی سی و قرنیز ام دی اف هر دو نوعی از مصالح ساختمانی هستند که برای کفپوش و پوشش دیوارها استفاده می‌شوند. هرکدام از این دو نوع قرنیز دارای ویژگی‌ها و مزایا و معایب خود هستند.
قرنیز پی وی سی معمولاً از پلاستیک تولید می شود و به عنوان یک جایگزین برای قرنیز های چوبی استفاده می شود. این نوع قرنیز مقاومت بالا در برابر رطوبت و خسارت حشرات را داراست و نیاز به نگهداری و نگهداری کمتری دارد. همچنین، قرنیز پی وی سی قابلیت شستشوی آسان و ارزان تر است. اما ممکن است در مقابل آتش و حرارت بیشتری آسیب ببیند و در برخی موارد ممکن است به شکل ظاهری چوب طبیعی تمام نشود.
قرنیز ام دی اف از چوب تولید می شود و به لایه نازکی از فایبرگلاس منتهی می شود. این نوع قرنیز به عنوان یک گزینه طبیعی و زیبا برای تزئین دیوارها و کف‌ها استفاده می‌شود. قابلیت خم شدن، رنگ ثابت و ثبات ابعاد از مزایای قرنیز ام دی اف هستند. اما قرنیز ام دی اف در برابر رطوبت و حشرات حساس تر است و ممکن است نیاز به نگهداری و تعویض بیشتری داشته باشد.
در نهایت، انتخاب بین قرنیز پی وی سی و قرنیز ام دی اف بستگی به سلیقه شما و نیازها و محدودیت های محیطی دارد. می‌توانید با مشاوره کارشناسان و بررسی ویژگی‌ها و مزایا و معایب هر کدام، تصمیم بهتری بگیرید.

جنس pvc قرنیز دیوار چه مزیت هایی دارد؟

همان طور که می دانید قرنیز دیوار از متریال های مختلفی ساخته می شود که می توان به جنس پلیمری یا pvc، چوبی و یا حتی فلزی اشاره کرد. هر کدام از این ها مزیت های خاص خود را دارد اما در مورد قرنیز پی وی سی باید یادآور شویم که این قطعات قابلیت برش آسان تری نسبت به سایر قرنیز ها دارند. شما می توانید آن ها را با استفاده از یک سری کاتر و با کم ترین اعمال نیرو، برش های مختلفی را تحت زوایای گوناگون ایجاد کنید. در ادامه به صورت موردی هر کدام از این مزیت ها را توضیح خواهیم داد.

دوام و استحکام بالای قرنیز پی وی سی دیوار

جنس و متریال pvc جزو عناصر پلیمری کاملاً شناخته شده می باشد. این مواد علی رغم جنس غیر فلزی و یا غیر چوبی خود از استحکام و دوام بسیار بالایی برخوردار هستند. قرنیز پی وی سی دیوار در طولانی مدت دچار خشکی ساختاری و شکنندگی نمی شود. علاوه بر این ساختار آن ها به گونه‌ ای شکل گرفته است که خاصیت ضربه پذیری نیز دارد. البته این بدان معنا نیست که کاملاً در برابر ضربات فیزیکی مقاوم هستند. اما تا یک حد بسیار زیادی می تواند ساختار خود را در مقابل تنش های محیطی حفظ کنند. به طور کلی مقاومت و استحکام بالا باعث می شود تا هزینه های تعمیر و نگهداری شما به مراتب کاهش یابد. در نتیجه با یکبار خرید و نصب این قطعات پایداری آن ها تا چندین سال تضمین می باشد.

ضد آب بودن قرنیز پی وی سی دیوار

یکی از نکات بسیار مهمی که در مورد قرنیز دیوار خصوصاً نوع پی وی سی آن صادق است ضد آب بودن آن ها می باشد. جنس پلیمری این نوع از قطعات سازگاری کامل با محیط های با رطوبت بالا را دارد. به همین دلیل در نقاطی از یک سازه که در معرض رطوبت بالا قرار دارند می توانید از این قرنیز ها استفاده کنید. همانطور که می دانید رطوبت یک نوع تنش آسیب زننده محیط می باشد که به صورت آنی روی قطعات تاثیر نمی گذارد. در واقع اثر مخرب آن ها در طولانی مدت مشخص میشود. به طور مثال زمانی که یک قطعه در مجاورت رطوبت به صورت مستمر قرار می گیرد ممکن است دچار تغییر رنگ و یا تخریب ساختاری شود. اما قرنیز پی وی سی دیوار به واسطه پلیمر خاص خود نمی تواند در مقابل رطوبت آسیب پذیر باشد.

عدم نیاز به پوشش محافظ در قرنیز پی وی سی دیوار

بسیاری از قرنیز های چوبی مانند قرنیز ام دی اف دارای یکسری پوشش های محافظ هستند. این پوشش ها می تواند به صورت رنگ و یا عملیات‌ های پرداخت کاری باشد. این در حالی است که در قرنیز پی وی سی دیوار از هیچ نوع ماده محافظت کننده استفاده نمی شود چرا که آنها ذاتاً ضد آب و جنس پلیمری آن ها می‌تواند در مقابل رطوبت مقاوم باشد. معمولا نفوذ رطوبت به عناصر چوبی در نبود پوشش های محافظ مشکل ساز خواهد بود. موقعیت به کارگیری قرنیز بسیار با اهمیت می باشد، اصولاً در محیط های با درجه رطوبت بالا به شما پیشنهاد نمی شود که از قرنیز چوبی ام دی اف استفاده کنید. زیرا ساختار این قطعات به صورت یک بافت الیافی می باشد که نفوذ هر گونه سیال در آن باعث از رده خارج شدن آن ها می شود.

تنوع بالای رنگ قرنیز پی وی سی دیوار

قرنیز دیوار در رنگ های بسیار متنوع قابل طراحی و ساخت هستند. به همین دلیل اگر در محیط منزل خود احساس می کنید که نیاز به یک رنگ خاص دارید تا بتوانید دکوراسیون منزل را حفظ کنید باید بگوییم که طیف رنگ بندی های مختلف در مقابل شما قرار دارد. شما میتوانید این قرنیز ها را از ۱۰ تا ۱۲ رنگ متنوع انتخاب کنید. این طیف گسترده رنگ باعث می شود تا قرنیز دیوار پاسخگویی هر نوع ذوق و سلیقه ای باشد. اگر فکر می کنید که در منزل خود رنگ چوب جلوه بهتری دارد. و اکثر وسایل دکوری شما نیز از همین جنس است می‌توانید از قرنیزه طرح‌ چوب نیز استفاده کنید. در این صورت شما نه تنها هزینه کمتری را پرداخت کرده اید بلکه یک قرنیز با نمای چوب را نیز در منزل خود به کار گرفته اید.

عملیات نصب بسیار سهل و آسان

قرنیز دیوار pvc مراحل نصب چندان پیچیده ای روی دیوار ها ندارند. به همین دلیل اگر قصد استفاده از این قرنیز ها را در یک مجموعه بسیار وسیع و گسترده را دارید. قطعاً در یک زمان کوتاه می توانید تمام قرنیز های مورد نیاز در یک منزل مسکونی یا تجاری و یا هر محیط دیگر را نصب کنید. بنابراین مهم‌ترین مزیت آن ها قابلیت اجرای سریع روی سازه می باشد. برش هایی که ممکن است در برخی مواقع روی قرنیز دیوار pvc اجرا کنیم به راحتی قابل انجام است و نیاز به هیچ گونه تجهیزات مکانیکی خاصی نیست. تمامی زوایا مانند ۴۵ درجه و همچنین ۹۰ درجه که معمولاً روی قرنیز دیوار pvc اعمال می شود به راحتی توسط یک برش ساده قابل اجرا می باشد. لذا هیچ گونه ناهمواری در گوشه های دیوار و محل تلاقی دو قرنیز به واسطه برش های متعدد ایجاد نخواهد شد.

قابلیت تعمیر و نگهداری آسان

در مورد قرنیز دیوار pvc نکته مهمی که وجود دارد این است که نباید تحت اعمال نیروهای شدید و کوبنده قرار گیرد. در واقع جنس پلیمری این قطعات آنچنان نمی تواند ضربات شدید را تحمل کند. از طرفی اگر به هر نحوی در هر نقطه‌ ای از قرنیز شکستگی و یا ترک به وجود آید. این فرصت ایده آل برای شما مهیا می باشد. که بتوانید آن نقطه مورد نظر را برش دهید و مجدداً با یک قرنیز دیگر طبق ابعاد برش داده شده جایگزین کنید. عموما در زمان های طولانی آسیب‌ پذیری قرنیز دیوار pvc به مراتب پایین تر از دیگر قطعات با زمینه کاری مشابه می باشد. در واقع با خرید این جنس از قرنیز نه تنها هزینه پایین تری را صرف کرده اید. بلکه در دوره‌ های زمانی بعدی نیز هزینه های مرتبط با تعمیر و یا نگهداری آن ها را نیز کاملاً حذف کرده‌اید.

قیمت متعادل قرنیز pvc دیوار

اصولاً قیمت نهایی قرنیز دیوار بر اساس جنس و متریال ساخت، ابعاد و اندازه ای که دارند و همچنین متراژ آن ها تعیین می شود. در مورد سایز کاملاً طبیعی است که هرچقدر ابعاد قطعه ضخیم تر و دارای ارتفاع بیشتر و همچنین متراژ بالاتر باشد. قیمت آن نیز به تبع ویژگی‌ های مذکور بیشتر شود. اما مهم ترین عاملی که قیمت این قطعات را دگرگون می کند جنس و متریال ساخت آن هاست. معمولاً قرنیز های با ساختار چوبی و یا فلزی به نسبت قرنیز پلیمری یا پی وی سی دارای قیمت بیشتری هستند. اما قرنیز دیوار pvc دارای قیمت بسیار متعادل در بازار هستند لذا مجموعه های تجاری و مسکونی که دارای زیربنا و متراژ بالا می باشند با تهیه این نوع قرنیز می توانند یک مدیریت بودجه ای صحیح را داشته باشند.

دارای ساختاری کاملا ایمن

قرنیز پی وی سی دیوار از مواد پلیمری مدرن و کاملا ایمن ساخته شده اند. پیکربندی بسیار منعطفی دارند و نمی توانند تحت برخورد های ناگهانی آسیب زننده باشند. ظاهر پاکیزه و زیبای آن ها در طولانی مدت به آن صورت کاسته نخواهد شد که در نوع خود یک مزیت فوق‌العاده عالی می باشد

قیمت قرنیز پی وی سی

عواملی که بر قیمت قرنیز تاثیرگذار هستند عبارتند از:

1. مواد اولیه: نوع و کیفیت مواد اولیه مورد استفاده در ساخت قرنیز، از جمله چوب، پلاستیک، فلز و شیشه، به طور معمول تاثیر مستقیمی بر قیمت آن دارد. مثلاً قرنیز ساخته شده از چوب با کیفیت بالا گرانتر از قرنیز ساخته شده از چوب با کیفیت پایین خواهد بود.

2. ابعاد و اندازه: اندازه قرنیز نیز تاثیرگذار بر قیمت آن است. قرنیز بزرگتر ممکن است گرانتر از قرنیز کوچکتر باشد، زیرا نیازمند مواد بیشتری برای ساخت آن است.

3. طراحی و استایل: طراحی و استایل قرنیز نیز می‌توانند تاثیرگذار بر قیمت آن باشند. قرنیزهای با طراحی و استایل پیچیده و زیبا معمولاً قیمت بیشتری نسبت به قرنیزهای ساده و ساده دارند.

4. رنگ و تم: رنگ قرنیز نیز می‌تواند تاثیرگذار بر قیمت آن باشد. قرنیزهای با رنگ‌های خاص و غیرمعمول تعداد محدودتری دارند و در نتیجه قیمت بالاتری دارند.

5. بازار و عرضه و تقاضا: عرضه و تقاضا نیز می‌تواند تاثیرگذار بر قیمت قرنیزها باشد. در مواردی که تقاضا برای قرنیز بالا است و عرضه کم است، قیمت قرنیزها نیز بالا خواهد بود.

6. محل تولید: محل تولید قرنیز نیز می‌تواند تاثیرگذار باشد. قرنیزهای تولید شده در کشورهای با هزینه تولید پایین‌تر معمولاً قیمت پایین‌تری دارند.

خرید قرنیز چسبی

روش‌های مختلفی برای خرید قرنیز چسبی وجود دارد. در ادامه تعدادی از این روش‌ها را بررسی خواهیم کرد:

1. خرید از فروشگاه‌های ساختمانی: معمولاً فروشگاه‌های ساختمانی محلی می‌توانند گزینه‌ی مناسبی برای خرید قرنیز چسبی باشند. این فروشگاه‌ها معمولاً محصولات ساختمانی را به فروش می‌رسانند و ممکن است انواع مختلفی از قرنیز‌های چسبی را در اختیار داشته باشند.

2. خرید آنلاین: امروزه بسیاری از فروشندگان محصولات ساختمانی قرنیز‌های چسبی را آنلاین به فروش می‌رسانند. شما می‌توانید از وب‌سایت‌های فروشگاه‌های آنلاین یا حتی از وب‌سایت‌های متخصص در این زمینه برای خرید قرنیز چسبی استفاده کنید.

3. خرید از تولیدکنندگان مستقیم: در برخی موارد، ممکن است بتوانید مستقیماً از تولیدکنندگان قرنیز چسبی خرید کنید. این روش ممکن است به شما کمک کند تا مستقیماً از منابع اصلی خرید کنید و همچنین از تخفیف‌ها و قیمت‌های رقابتی بهره‌مند شوید.

4. خرید از نمایشگاه‌ها و بازارهای محلی: در برخی شهرها و مناطق، نمایشگاه‌ها و بازارهای محلی می‌توانند مکان‌های مناسبی برای خرید قرنیز چسبی باشند. این مکان‌ها ممکن است محلی برای مشاهده نمونه‌ها و بررسی کیفیت محصولات باشند.

هر یک از این روش‌ها مزایا و معایب خود را دارند، بنابراین بهتر است قبل از خرید، تحقیقات کافی را انجام دهید و قیمت، کیفیت و شرایط خرید را مقایسه کنید

قیمت قرنیز چسبی

عوامل مختلفی بر قیمت قرنیز چسبی تأثیر می‌گذارند، از جمله:

۱- نوع چسب: نوع چسب استفاده شده برای قرنیز چسبی می‌تواند بر قیمت آن تأثیر داشته باشد. چسب‌های با کیفیت و مقاوم گران‌تر هستند.

۲- طول و عرض قرنیز: طول و عرض قرنیز چسبی نیز می‌تواند بر قیمت آن تأثیر بگذارد، زیرا قرنیز‌های بلندتر و عریض‌تر گران‌تر هستند.

۳- ضخامت قرنیز: قرنیز‌هایی با ضخامت بیشتر گران‌تر از قرنیز‌هایی با ضخامت کمتر هستند.

۴- نوع مصالح مورد استفاده: نوع مصالحی که در ساخت قرنیز چسبی استفاده شده است، می‌تواند تأثیر مستقیمی بر قیمت آن داشته باشد. برای مثال، قرنیز‌های ساخته شده از فلز گران‌تر از قرنیز‌های ساخته شده از پلاستیک هستند.

۵- طرح و نوع قرنیز: طرح و نوع قرنیز نیز می‌تواند تأثیر گذار باشد. برای مثال، قرنیز‌هایی با طرح‌های خاص و ظاهری منحصر به فرد گران‌تر از قرنیز‌های ساده هستند.

۶- شرایط بازار: قیمت قرنیز چسبی نیز ممکن است تحت تأثیر شرایط بازار و عرضه و تقاضا قرار گیرد. در بعضی از زمان‌ها، بازار ممکن است نسبت به سایر زمان‌ها رقابتی‌تر باشد و در نتیجه قیمت قرنیز چسبی بالاتر باشد.

۷- هزینه نصب: در نهایت، هزینه نصب قرنیز چسبی نیز می‌تواند تأثیر داشته باشد. هزینه نصب قرنیز چسبی بستگی به موقعیت جغرافیایی، نوع ساختمان و سطح دسترسی دارد که همگی می‌توانند بر قیمت نهایی افزوده شوند.

لیست قیمت قرنیز

قرنیز یا برجسته‌نگاری، هنری است که در آن تصاویر و نمادهایی روی لبه‌های برونی ساختمان‌ها، دیوارها، درها، پنجره‌ها و حتی طلافضا قرار می‌گیرند. در این هنر، از جمله خطوط، نقاشی‌ها، فلورال و گرافیک استفاده می‌شود که به طور معمول ساختاری دارای شکل منظم است و برای تزئین و زیباسازی ساختمان‌ها به کار می‌رود. قرنیز اغلب با هنرهای دیگری مثل معماری، نقاشی، فلورال، موزائیک، شیشه‌کاری، نمازی‌کاری و حتی فضای داخلی ساختمان همراه است و معمولاً دوره‌های هنری و فرهنگی خاصی را نشان می‌دهد. قرنیز در حال حاضر به عنوان یکی از هنرهای معاصر محسوب می‌شود و در زمینه طراحی داخلی و خارجی ساختمان‌ها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قرنیزها جنبه زیبایی نیز دارند و قرنیزها به عنوان تزئینی‌ترین بخش از نمای ساختمان شناخته می‌شوند و اغلب با استفاده از طرح‌ها و موتیف‌های زیبا و هنرمندانه تزئین می‌شوند. این قرنیزها معمولاً از موادی مانند سنگ، سرامیک، سفال، چوب یا پلاستر ساخته می‌شوند و با طرح‌های هندسی، گل‌ها، حیوانات یا شکل‌های دیگر تزئین می‌شوند. در واقع قرنیزها به نمای ساختمان زیبایی، استحکام و شخصیت می‌بخشند و می‌توانند جلوه و ظاهری بی‌نظیر به ساختمان بدهند. این مطلب سعی دارد تا در مورد قرنیز و لیست قیمت به شما اطلاعات ارزشمندی بدهد، با ما همراه باشید.

مزایایی استفاده از قرنیز

قرنیز، شیار مانع بین دو عنصر ساختمانی است که به کار می‌روند تا از نفوذ آب و هوا و رطوبت جلوگیری کنند. مزایای استفاده از قرنیز عبارتند از:

۱- جلوگیری از نفوذ آب: قرنیز در بالای پنجره‌ها و درب‌ها قرار داده می‌شود تا نفوذ آب در داخل ساختمان جلوگیری شود.

۲- جلوگیری از نفوذ هوا: با نصب قرنیز، نفوذ هوا نیز در داخل ساختمان کاهش می‌یابد و در نتیجه فضای داخلی گرما و سرما را به خوبی حفظ می‌کند.

۳- جلوگیری از نفوذ رطوبت: هر چند که بتوان با کفی خوب به نفوذ آب پایان داد، اما در صورت خراب شدن کف، قرنیز به عنوان یک محافظ در برابر نفوذ رطوبت عمل می‌کند.

هدایت و پشتیبانی سیم های برق از طریق قرنیز پی وی سی دیوار

هر ساختمانی در بخش داخلی خود قطعاً نیاز به یکسری سیم های حامل جریان برق دارد این سیم ها می توانند. از مسیرهای مختلفی در سازه جابجا شوند که از جمله آن ها می توان به سقف کاذب، لوله های خرطومی در بخش داخلی دیوار ها و همچنین قرنیز پی وی سی اشاره کرد. البته برای هدایت سیم ها در ناحیه قرنیز دیوار لازم است. که از قرنیز پی وی سی توخالی استفاده کنید تا فضای کافی برای گنجایش سیم ها وجود داشته باشد. در چنین شرایطی سیم های برق بدون آن که قابل رویت باشند در زیر قرنیز دیوار هدایت می‌شوند. با این کار عملاً از پراکندگی و بی نظمی سیم‌ های برق جلوگیری می کنید. و می توانید عملیات برق رسانی را در بهترین حالت ممکن در بخش داخلی ساختمان اجرا کنید.

پنهان کردن شکاف میان دیوار و کف با قرنیز پی وی سی

اصولاً دیوار های موجود در هر سازه‌ای از مواد گچی و یا در مواردی سیمانی ساخته می شود. در طرف مقابل سطوح کف غالباً از سرامیک، پارکت لمینت و یا پوشش های سنگی ایجاد می شوند. همان طور که مشاهده می کنید متریال ساخت میان دیوار و کف تفاوت دارد. در نتیجه طبیعی است که این دو بستر در محل تماس میان یکدیگر به خوبی روی هم سوار نشود. نتیجه آن بروز یک شکاف کاملا هویدا و آشکار خواهد بود که حتی از دور هم قابل رویت می باشد. شکاف و فاصله ایجاد شده با استفاده از قرنیز پوشش دهی می شود. با اینکار دیگر نیازی نیست در طولانی مدت مدام این شکاف را پر کنید بلکه با یک بار هزینه این نقص بزرگ را برطرف کنید.

بهبود دکوراسیون منزل با قرنیز دیوار

وجود هر نوع نقصی در بستر دیوار ها می تواند به طور مستقیم روی نمای دکوراسیون منزل تاثیر منفی بگذارد. به همین دلیل شما باید این نقایص را شناسایی و پوشش دهی کنید. همان طور که در قسمت قبل ذکر شد وجود گپ در بخش کفپوش و دیوار ها عملاً ظاهر محیط را تخریب می کند. اگرچه این نوع معایب بسیار کوچک هستند اما در منازل لوکس و مجلل که دارای یک دکوراسیون خیره کننده می باشند کوچک ترین نقص ساختاری می تواند تبدیل به بزرگترین امتیاز منفی برای چنین سازه هایی باشد. به همین دلیل قرنیز دیوار به جهت آنکه در طرح های مختلفی عرضه می شوند می‌توانند نمای داخلی ساختمان را به مراتب ارتقا دهد.

قیمت قرنیز

قیمت قرنیز به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

۱- نوع مصالح مورد استفاده: نوع مصالحی که در ساخت قرنیز استفاده شده است، می‌تواند تأثیر مستقیمی بر قیمت آن داشته باشد. برای مثال، قرنیز ساخته شده از فلز گران‌تر از قرنیز ساخته شده از پلاستیک است.

۲- طول و عرض قرنیز: طول و عرض قرنیز نیز می‌تواند بر قیمت آن تأثیر بگذارد، چرا که قرنیز‌های بلندتر و عریض‌تر گران‌تر هستند.

۳- طرح و نوع قرنیز: طرح و نوع قرنیز نیز می‌تواند تأثیر گذار باشد. برای مثال، قرنیز‌هایی با طرح‌های خاص و ظاهری منحصر به فرد گران‌تر از قرنیز‌های ساده هستند.

۴- شرایط بازار: قیمت قرنیز نیز می‌تواند تحت تأثیر شرایط بازار و عرضه و تقاضا قرار گیرد. در بعضی از زمان‌ها، بازار ممکن است نسبت به سایر زمان‌ها رقابتی‌تر باشد و در نتیجه قیمت قرنیز بالاتر باشد.

۵- هزینه نصب: در نهایت، هزینه نصب قرنیز نیز می‌تواند تأثیر داشته باشد. هزینه نصب قرنیز بستگی به موقعیت جغرافیایی، نوع ساختمان و سطح دسترسی دارد که همگی می‌توانند بر قیمت نهایی افزوده شوند.

قیمت قرنیز ام دی اف

قیمت قرنیز ام دی اف تحت تأثیر بسیاری از عوامل قرار می‌گیرد. برخی از این عوامل عبارتند از:

1- نوع چوب: نوع چوبی که در ساخت قرنیز استفاده می‌شود یکی از عوامل مؤثر در قیمت آن است. چوب‌هایی که از درختان با رشد سریع تولید می‌شوند، معمولاً ارزان‌تر هستند. به طوری که چوب MDF از جمله این نوع چوب‌ها می‌باشد.

2- ضخامت: ضخامت قرنیز نیز به عنوان یکی دیگر از عوامل مؤثر در تعیین قیمت قرنیز محسوب می‌شود. هرچه ضخامت قرنیز بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

3- طرح و رنگ: تنوع در طرح و رنگ قرنیز نیز می‌تواند به صورت مستقیم بر قیمت آن تأثیر بگذارد. در صورتی که قرنیز با طرح‌های پیچیده و یا رنگ‌آمیزی شده باشد، قیمت آن معمولاً بیشتر است.

4- کیفیت: کیفیت قرنیز نیز به عنوان یکی از عوامل مؤثر در تعیین قیمت آن محسوب می‌شود. قرنیز‌های با کیفیت بالاتر معمولاً گران‌تر هستند.

5- تولید کننده: تولیدکننده قرنیز نیز می‌تواند به صورت مستقیم بر قیمت آن تأثیر بگذارد. برندهای معروف و مطرح معمولاً قیمت‌های بالاتری دارند.

انواع قرنیز دیواری مدرن

قرنیز دیواری یکی از جزئیات ظاهری معماری است که به صورت افقی روی سطح دیوار نصب می‌شود و معمولاً برای پنهان کردن لوله‌های برق، شبکه‌های انتقال آب و گرما و … استفاده می‌شود. در معماری مدرن، قرنیز دیواری می‌تواند با طراحی‌های مختلفی از جمله شکل‌های خطی، منحنی، هندسی، سه‌بعدی و … ساخته شود. به علاوه، امروزه با استفاده از فناوری‌های نوین مانند چاپ سه‌بعدی، قرنیزهای دیواری با طرح‌های فانتزی و خارق‌العاده‌ای نیز تولید می‌شود. در کل، طرح قرنیز دیواری مدرن به عواملی مانند سبک معماری، مواد استفاده شده و سلیقه شخصی طراح و مشتری بستگی دارد.

قیمت قرنیز آرا پلاست

1. مواد اولیه: نوع مواد اولیه استفاده شده در تولید قرنیز آرا پلاست می‌تواند بر قیمت آن تأثیر بگذارد. مثلاً استفاده از مواد پلاستیکی با کیفیت بالا و مقاوم می‌تواند قیمت را افزایش دهد.

2. ابعاد و اندازه: اندازه و ابعاد قرنیز آرا پلاست نیز می‌تواند بر قیمت آن تأثیر بگذارد. قرنیز‌های بزرگتر و بلندتر معمولاً قیمت بالاتری دارند، زیرا نیاز به مواد بیشتر و همچنین زمان و توانایی کارگری بیشتری دارند.

3. رنگ و طرح: استفاده از رنگ‌ها و طرح‌های متنوع و جذاب می‌تواند به افزایش قیمت قرنیز آرا پلاست کمک کند.

4. تکنولوژی و روش‌های ساخت: استفاده از تکنولوژی‌ها و روش‌های ساخت پیشرفته و مدرن می‌تواند به افزایش کیفیت و قیمت قرنیز آرا پلاست کمک کند.

5. بازار و تقاضا: عوامل بازاری مانند تقاضا و عرضه، رقابت در بازار و شرایط اقتصادی نیز می‌توانند بر قیمت قرنیز آرا پلاست تأثیرگذار باشند.

قیمت قرنیز لوکس

1. مواد اولیه: نوع و کیفیت مواد اولیه مورد استفاده برای ساخت قرنیز لوکس می‌تواند بر قیمت آن تأثیر بسزایی داشته باشد. مثلاً استفاده از مواد معدنی گران‌قیمت مانند مرمر، گرانیت یا سنگ‌های طبیعی می‌تواند قیمت قرنیز را افزایش دهد.

2. طراحی و نقش‌های هنری: قرنیز‌های لوکس با طراحی‌های خاص و نقش‌های هنری دقیق و زیبا معمولاً قیمت بالاتری دارند. استفاده از نقش‌های منحصر به فرد، شیشه‌ای یا چوبی با کیفیت بالا می‌تواند به افزایش قیمت قرنیز کمک کند.

3. ابعاد و اندازه: قرنیز‌های بزرگتر و بلندتر معمولاً قیمت بالاتری دارند، زیرا نیاز به مواد بیشتر و همچنین زمان و توانایی کارگری بیشتری دارند.

4. تکنولوژی و روش‌های ساخت: استفاده از تکنولوژی‌ها و روش‌های ساخت پیشرفته و مدرن می‌تواند به افزایش کیفیت و قیمت قرنیز کمک کند.

5. بازار و تقاضا: عوامل بازاری مانند تقاضا و عرضه، رقابت در بازار و شرایط اقتصادی نیز می‌توانند بر قیمت قرنیز لوکس تأثیرگذار باشند.

نصب قرنیز

نصب قرنیز دیوار معمولاً در چند مرحله انجام می‌شود:

1. انتخاب و خرید قطعات: قبل از شروع نصب، باید قرنیز مناسب را انتخاب کنید و قطعات مورد نیاز را خریداری کنید. این شامل قرنیز اصلی، کوین، دیگر قطعات تزئینی مانند نقشه‌ها، چهارچوب‌ها و متصل‌کننده‌ها می‌باشد.

2. اندازه‌گیری و برش قطعات: در این مرحله، باید اندازه دقیق دیوار را اندازه‌گیری کنید و قطعات قرنیز را برش دهید تا برای نصب مناسب باشند.

3. نصب قرنیز اصلی: با یک گلوله سرعتی، قرنیز را با میخ‌ها یا پیچ‌های سخت متصل کنید. قبل از نصب، مطمئن شوید که قرنیز به طور عمودی نصب می‌شود.

4. نصب قطعات تزئینی: پس از نصب قرنیز اصلی، قطعات تزئینی مانند نقشه‌ها و چهارچوب‌ها را به قرنیز اضافه کنید. این قطعات به عنوان زیبایی‌بخش برای قرنیز عمل می‌کنند.

5. پایان دهی و تمیز کردن: بعد از نصب قرنیز، همه قطعات باید به درستی و بدون خرابکاری نصب شود. پس از تمام شدن نصب، دیوار را تمیز کنید و هر گونه سرریز را حذف کنید. به‌طور کلی، هر استپ از این مراحل نیازمند دقت و سهولت در نصب است. بهتر است قبل از شروع، دستورالعمل‌های تولیدکننده یا کارشناسان مربوطه را مطالعه کرده و نصب را به وسعت مهارت‌های تان انجام دهید.

برترین برندهای قرنیز ویستا افرند

قرنیز به عنوان یکی از اجزایی مصالح ساختمانی است که شما می توانید آنها را از ویستا افرند با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت تهیه کنید. از برترین برندهای موجود در ویستا افرند می توان به پارس فریم، ای اس پی، کرونو گرین، لوکس و … اشاره نمود. برای دریافت لیست قیمت قرنیز می توانید با مشاوران ویستا افرند تماس بگیرید.

فروش و نصب انواع پروفیل قرنیز

پروفیل قرنیز و ابزار نیز مانند قرنیز در 2 نوع پروفیل قرنیز پی وی سی و پروفیل قرنیز ام دی اف تولید می شوند.

انواع پروفیل قرنیز مانند قرنیز در طرح ها و رنگ های مختلف مانند قرنیز تولید و برای نصب در قسمت های مختلف استفاده می شوند.

انواع پروفیل پی وی سی و ام دی اف قرنیز از برندهای مختلف آس پروفیل ASP، کرونوگرین، پارس فریم، آراپلاست و … تولید می شوند و برای مشاهده رنگ ها به صفحه قرنیز مربوطه همان برند مراجعه کنید.

خدمات ویستا افرند

به منظور سرویس دهی بهتر به شما مشتریان، بازدید از محل پروژه و اندازه گیری دقیق، به طور رایگان انجام می شود.

به جهت صرفه جویی در هزینه و زمان مشتریان، سمپل در محل ارائه و برآورد اولیه قیمت، انجام می شود.

کارشناسان این شرکت در مدت اجرای پروژه، مشاوره، نظارت و همراهی خود را از شما مشتریان، دریغ نخواهند کرد.

نصب توسط اکیپ نصاب حرفه ای و در کوتاه ترین و متناسب ترین زمان پیشنهادی کارفرما، انجام می شود.

انواع مختلف قرنیز موجود در بازار ایران ارائه می شوند.

شما مشتریان عزیز در خصوص مشاوره و راهنمای خرید انواع قرنیز می توانید با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما بهترین و مناسب ترین قرنیز را با توجه به نیاز و بودجه شما ، معرفی نمایند.

.

رضایت نامه قرنیز

پروژه های قرنیز و ابزار

نمونه‌های اجرای قرنیز توسط مجموعه ویستا افرند

نام

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر